کد مطلب: 5876
  تاریخ انتشار:  1398/11/21 - 13:50


"سلطان کوه‌" بوشهر در تور محیط‌بانان گیر افتاد

شکارچی متخلفی که خود را "سلطان کوه‌" نامیده بود با تلاش محیط بانان این یگان شناسایی و در منطقه شکار ممنوع کوه‌مند دستگیر شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچی متخلفی که خود را "سلطان کوه‌" نامیده بود با تلاش محیط بانان این یگان شناسایی و در منطقه شکار ممنوع کوه‌مند دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سید احسان موسوی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: در پی پایش و گشت و محیط‌بانان در منطقه شکارممنوع کوه‌مند و براساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر حضور تعدادی شکارچی در منطقه در فصول شکار ممنوع، ماموران یگان حفاظت اداره‌کل حفاظت محیط زیست و پاسگاه محیط‌بانی شهید بیرامی کوه‌مند در ماموریتی مشترک و غافلگیرانه توانستند متخلفی که خود را سلطان کوه به همه معرفی می‌کرد همراه با مقادیری گوشت وحوش دستگیر کنند.

وی بیان کرد: این متخلف که چندین سابقه تخلف زیست محیطی دارد و در محاکم قضایی نیز محکوم شده‌است، پس از تنظیم صورت جلسه به مراجع قضایی تحویل شد.

موسوی ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، این متخلف سلاح غیرمجاز دارد که آن را در کوه مخفی کرده‌است و جست و جو برای پیدا کردن سلاح و دیگر ادوات این متهم در منطقه ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به فصل زادآوری حیات وحش از دوست‌داران طبیعت خواست بدون هماهنگی وارد مناطق حفاظت شده نشوند.

وی افزود: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه‌ای است که برعهده عموم مردم گذاشته شده‌است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی